Klacht: Uitblijven levering en geen geld retour

SlechteserviceZUBANA op 24 december 2020 over Zubana in de categorie Internetshops - Kleding

Na het uitblijven van de bestelling gesommeerd het aankoopbedrag retour te storten wegens het niet leveren . Daarop krijg ik de ontvangstbevestiging van de bestelling, die inmiddels al 2 maanden loopt.
Via de mail reactie verzonden dat ik daarmee geen genoegen neem en ik graag het bedrag retour zie verschijnen. Daarop weer een bevestiging ontvangen, nu van de bevestiging dat het artikel verscheept wordt. 1 dag na mijn 2e mail waarin ik vraag het bedrag retour te storten. Ik heb begrepen dat er door Zubana wordt gezegd dat het retour storten niet kan omdat het artikel al onderweg is. In dit geval gaat dat niet op. Het artikel is pas na 2 x alsnog verzonden. Dat ik daarbij weer rekening moet houden met 20 dagen tot 16 weken levertijd, gaat dus nergens om. Wetstechnisch gezien heeft Zubana geen poot om op te staan, maar als particulier ga je hier geen rechtszaak van maken.

Als ik mijn aankoop bedrag retour heb en als Zubana als item in Kassa of iets dergelijks komt, voordat er meer gedupeerde zijn. Ik ben schijnbaar niet de enige.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zubana

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zubana nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SlechteserviceZUBANA