Klacht: Retourzending wordt niet verwerkt. Klarna dreigt met incasso.

Kalis op 03 februari 2021 over Zubana in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In sept ’20 heb ik blouse Fanny (29.99) geretourneerd en via Klarna achteraf betalen, niet betaald. Dit pro actief gemeld aan Klarna en PostNL retourbewijs toegevoegd. Ik blijf aanmaningen ontvangen en heb nu onder protest € 43.49 betaald om incasso te voorkomen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld € 43.49 terug ontvangen. De aanmaningen en kosten zijn onterecht verzonden. Ik heb pro actief gecommuniceerd en bewijs van retourzending 2x aangeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zubana

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zubana nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kalis