Klacht: zou niet betaald hebben

op 21 februari 2018 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 7 febr 2018 heb ik een centrepin gekocht en betaald via ideal,
heb op16 febr.2018 bericht ontvangen dat het pakketje in nederland zou zijn.Op 19 febr. bericht ontvangen van Aliexpress al zou de betaling nog niet zijn gedaan. Heb de hulp ingeroepen van de Rabobank,onderzoek loopt. Mogelijk dat het geld via Ideal terug kan komen.
Track en trace nummer werkt niet,kom iederekeer op de verkoop website.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje binnen is,of mijn geld terug gestord wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door greencarp