Mijn Klacht:
Ik heb een defect onderdeel dat onder garantie valt, maar na anderhalve maand is het nog steeds niet vervangen. Ik heb eerder contact per e-mail gehad met Jobuy, maar ontvang nu geen reacties meer. Deze situatie is voor mij zeer frustrerend, aangezien ik al geruime tijd wacht op een oplossing.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Jobuy om het vervangende onderdeel eindelijk te leveren.

