Klacht: Zooitje

op 16 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij jij afgelopen maandag voor een week naar de Eemhof gegaan geboekt in een kindercottage
Van te voren al een hoop gedoe gehad om baby uitzet wat er niet was maar afgesproken dat er een extra campingbedje zou staan die als box kon dienen
Bij aankomst was die er niet en bij navraag te horen gekregen dat ze niet aanwezig waren
Dat was het eerste al
In de kindercottage troffen we een zwaar lekkende badkamer met slecht onderhoud
En zodra we S’avonds in de zithoek zaten roken we urine
In de ochtend in lange rij bij receptie gestaan heel veel omvormingen wegens slechte schoonmaak
Kregen we te horen dat er iemand zou komen
Die kwam na uren en alleen voor de urine lucht
De rest was niet doorgegevende kussens zijn vervangen en mevrouw ging weer
Mijn man vroeg nog of ze onder de bank wou dweilen maar daar werd geen gehoor aan gegeven.
In de avond token we nog steeds urine dus we hebben de bank weg getrokken en daar lag het vol met opgedroogde urine
Meteen gebeld en er kwam een super aardige vrouw die het schoon heeft gemaakt maar ook aangaf dat de douche niet gemaakt kon worden dus omvorming was her beste aangezien er geen kindercottage meer was moesten we naar een vip met balkon op water
Wat niet ideaal is met kleine kinderen en een hond
Zat broodjes service bij maar we kregen niks
2 keer geklaagd en receptie was lacherig en ach het was druk. Stond ook na 2 dagen nog steeds niet goed in de computer
Totaal geen excuses gehad van centerparcs niks
We zijn vandaag maar vertrokken omdat het weinig zin had slechte service
Personeel loopt chagrijnig op het park omdat het druk is

Financiële compensatie

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 september 2016 om 10:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Shertho