Klacht: De vakman heeft niet de juiste maten ingemeten. Ik moest uitwijken naar een vakman van Karwei

Zoofyrek3 op 24 april 2024 over Zoofy in de categorie Aannemers

Eerder heb ik de klacht bij Zoofy ingediend en met het verzoek of de vakman contact kon opnemen Karwei voor de juiste maten. Dit heeft Zoofy niet gedaan. Zoofy blijft het volledige bedrag opeisen en dreigt met incasso kosten. De maten van de vakman van Zoofy zijn de hoogte en de breedte, terwijl de vakman van Karwei veel meer maten heeft ingemeten, hoogte, breedte van de dubbele hordeur, de cm zijkant links onder en rechts boven en onder 4cm. Verder de zijkanten links en rechts ook 4cm en ook de breedte van de Plissé hordeur. De maten heb ik op verzoek van Zoofy naar hun administratie opgestuurd en toch kreeg ik vanmorgen een laatste aanmaning van €93,90. Er is hier geheel geen gehoor gegeven aan mijn klacht dat ik de maten van de vakman van Zoofy niet de hordeur besteld kon worden.

Dat ik het bedrag van de Zoofy niet hoef te betalen i.v.m. dubbele kosten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zoofy

Reactie van de melder van de klacht Zoofyrek3

1 maand geleden - Zoofy handelt de klacht van een ondeugdelijke werk niet goed af en blijft het gehele bedrag van de vakman €93.90 vragen en als het bedrag niet binnen 14 dagen betaald is dat komt er €40 incasso kosten boven op.

Reactie van de melder van de klacht Zoofyrek3

1 maand geleden - Tot heden is mijn klacht niet op de juiste wijze afgehandeld door Zoofy. Heel vreemd voor werkzaamheid dat door de vakman van Zoofy niet aan de gestelde eisen voldoet. Ik heb een vakman ingehuurd omdat ik niet zelf de specifieke maten voor een hordeur kan inmeten.

Reactie van de melder van de klacht Zoofyrek3

1 maand geleden - Nu dreigt Zoofy met incassokosten van€40 als ik het bedrag van 93,90 niet binnen 14 betaald heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zoofy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoofyrek3