Klacht: Zonzoo licht klanten op

op 22 juni 2016 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonzoo stelt dat je geld krijgt voor een opgestuurde telefoon. Na versturen van mijn oude iPhone 5S krijg ik een vroeg dat deze door onbekende reden nog maar €12 waard is. Dit is inmiddels al 10 weken geleden en er wordt niet gereageerd op e-mails. Graag zou ik, uit principe, mijn geld of mijn telefoon terug willen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden ik als klant van Zonzoo krijg waar ik recht op heb. Als Zonzoo failliet zou zijn moet de website onmiddellijk offline!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GJ94