Klacht: Zonzoo licht klanten op

op 22 juni 2016 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonzoo stelt dat je geld krijgt voor een opgestuurde telefoon. Na versturen van mijn oude iPhone 5S krijg ik een vroeg dat deze door onbekende reden nog maar €12 waard is. Dit is inmiddels al 10 weken geleden en er wordt niet gereageerd op e-mails. Graag zou ik, uit principe, mijn geld of mijn telefoon terug willen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden ik als klant van Zonzoo krijg waar ik recht op heb. Als Zonzoo failliet zou zijn moet de website onmiddellijk offline!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GJ94