Klacht: zonder weten betaalde ik per maand 20 euro per maand een jaar lang

op 13 december 2017 over Zumodi in de categorie SMS Diensten

Ik heb nu meer dan jaar lang zonder te weten voor iets betaald waar ik niks van afwist. Zumodi games, ik weet niet wat het is en ik heb nooit gebruik van gemaakt. Ik heb dus meer dan een jaar lang 20 euro per maand betaald. als je dat op telt is het wel een hoop geld bij elkaar. ik kan mijn rekening van vorig jaar november zien dat het er af gehaald is. maar ik ga de andere maanden in 2016 nog opvragen om precies te weten hoeveel ik heb betaald voor iets waar ik niet van afwist. en ga rechtshulp vragen voor dit. Ik hoop dat ik niet zo ver hoef te gaan en hier mijn geld terug kan krijgen.

Ik ben pas tevreden als ik al mijn geld terug heb gekregen die ik onterecht heb betaald en nooit gebruik van heb gemaakt. en in het vervolg kunnen ze me laten weten voor dat ze mijn geld gaan afpakken, zonder dat ik het weet.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zumodi

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zumodi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Truthman