Klacht: zonder reden schorsen lidmaatschap

op 30 augustus 2016 over Snappcar in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geschorst als lid.
Waarom omdat onze zoon zich had aangemeld als huurder en verhuurder.
Hij bleek te jong te zijn.
Hij vond dat dit niet juist was.

Omdat we “van het zelfde apparaat” gebruik maken zijn zowel mijn vrouw als ik ook geschorst als lid.
Men heeft ons hier geen mededeling van gedaan.
Integendeel toen ik het meende te herkennen heeft men gezegd dat dit niet zo was.
Ik probeerde gisteren een auto te huren voor een afspraak.
Normaal zo gedaan, maar nu bleek dat niet te kunnen.

Ik kon pas ’s ochtends bellen.
Al een keer eerder zijn we ook al opeens op non actief gezet maar dat was toen een “administratief” probleem.
Ik moest dan eerst voor elk account 1 cent overmaken naar hun rekening.
Dit te verificatie van mijn rekening nummer (terwijl ik al heel lang actief ben op Snappcar).

Snappcar gaf aan dat het jammer was voor mij maar ze er niets aan konden doen.
Ze zouden er nog “eens”naar kijken.

Op mijn 3 malig verzoek om dit als klacht werd niet ingegaan

Gewenste Oplossing:

Opnieuw lidmaatschap voor beide zonder procedures en/of geld overmaken.
en een vorm van gemeende excuses.
Bovendien moet men ook begrijpen dat als je een auto wilt huren en dat lukt niet, je dat niet per e-mail maar snel een antwoord hebt dus per telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snappcar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jan.janssen