Klacht: Zonder reden blokkade betaalpas

op 06 juni 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Afgelopen vrijdag is mijn betaalpas zonder reden geblokkeerd. Na contact in filiaal konden deze niets voor me doen. Ook de bank waar de rekening geopend was en is kon niets doen. Via twitter mijn beklag gedaan. Hier zou naar gekeken gaan worden. Na alles via een DM gestuurd hebben is er niets meer mee gedaan. Ik weet dus niet waarom mijn rekening zomaar geblokkeerd is. Ik kan nu geen eten&drinken kopen. Er kan ook geen geld op gestort worden. Hoe moet men dan eten en drinken of is het de normaalste zaak van de wereld bij banken dat ze men maar laten doodhongeren? Super onbeschoft! Dit kunnen ze gewoon niet maken. Spelen met mensen levens!!

Per direct opheffen van de blokkering met schadevergoeding! En uitleg waarom, zonder reden, mijn pas geblokkeerd is, nooit geen foute pin gebruikt, pas is amper tot niet beschadigd! Aangezien zij nu met mijn leven aan het spelen zijn verwacht ik een fikse vergoeding en excuses komen ze niets mee bij me! Kan niet meer eten. Drinken kan ik nog uit de kraan halen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djayden Overwater