Klacht: zonder mededeling intercity uit dienst regeling gehaald

op 26 december 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zaterdag 22 dec. Met de trein van Hilversum naar Haren.
(2 pers.)
Trein van 11.23 gaat niet. internationale trein richting Amersfoort,met wachttijd voor het inrijden station. aansluiting naar Groningen gemist. HALF UUR vertraging.

weer flink balen. en bedankt weer ns

Gewenste Oplossing:

ter suggestie aan NS

(gratis consumptie bonnen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 27 december 2012 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

U heeft uw klacht bij het verkeerde bedrijf aangemeld. Simpel (telecom) kan u niet verder helpen. Ga s.v.p. opnieuw naar klacht.nl en meld uw klacht aan bij het juiste bedrijf.

Vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door schippergj