Klacht: Zonder duidelijke redenen een betaald ticket ongeldig maken en het geld afnemen

op 21 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Ik boekte 2 tickets voor mijn vriendin en mij, ik had mijn naam ingevuld en bij mijn weten ook die van mijn vriendin, vervolgens betaald en een bevestigingsmail ontvangen (zie bijlage) Deze scnande ik alleen snel want het feit dat ik die mail krijg is voor mij de bevestiging dat ik betaald heb.

Na een week wilde ik de vluchtegegevens nog eens bekijken en zag tot mijn grote schrik dat ze mij een paar keer gemaild hadden dat als ik niet binnen 72 uur na de reservering de juiste gegevens in zou voeren, ik het ticket en het geld kwijt was!!!

Ik ben totaal shocked dat dit mogelijk is. In de eerste plaats snap ik niet waarom ze mij een ticket laten betalen dat nog niet volledig is.
Maar dat ze mij vervolgens het geld afpakken voor iets waar ik gewoon voor betaald heb is onacceptabel. Het gaat om 124 euro, ik heb dat ticket opnieuw moeten kopen omdat ik bij customer service van kastje naar de muur werd gestuurd. Via social media trokken ze zich er ook niks van aan. Dus ik voel me ouderwets genaaid.

Ik schrijf het verhaal maar even op, in de veronderstelling dat ik het geld kwijt ben, maar gewoon wil dat er wordt opgetreden tegen zulk gedrag. Dank vast

Terugbetalen+excuses

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BartWillems