Klacht: Zonder bewijzen op Opgeletopinternet.nl

op 01 februari 2015 over Opgeletopinternet.nl in de categorie Fora

Doordat iemand mij onterecht linkt aan een persoon die ik niet ken, die flink wat (bewezen) gedupeerden achter laat, sta ik nu met mijn rekeningnummer, naam, etc. als oplichter op het internet. Terwijl ik dit helemaal niet ben, als ik vraag om bewijzen (afschriften van mensen die geld naar me over zouden hebben gemaakt en niets hebben ontvangen) hebben ze dit niet, maar ze weigeren mijn gegevens te verwijderen.

Wanneer mijn gegevens de website af zijn of wanneer ze glasharde bewijzen aan kunnen leveren. Veroordelen vooraf is absurd.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opgeletopinternet.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opgeletopinternet.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Opgeletopinternet.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Opgeletopinternet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Opgeletopinternet.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 14:24 geantwoord

Er zijn meerdere aangifte gedaan tegen S.J.H. van Dijk. Dit is te checken via politie.nl. Het is nog niet door de verkoper opgelost. Om meerdere gedupeerden te voorkomen staat deze naam in het topic vermeld. Het telefoonnummer dat hij hier vermeldt, komt overeen met het telefoonnummer dat is gebruikt bij één van de gedupeerden 0627438416, om die reden zal het topic blijven staan en zal de verkoper de problemen met de kopers moeten oplossen. Als de gedupeerden die zich bij ons hebben gemeld, aangeven dat zij hun geld terug hebben, dan zal het topic onmiddellijk worden verwijderd en Google aangestuurd worden om de permalinks te verwijderen.

Alle klachten die gemeld zijn door s.vandijk