Klacht: Onterecht naam vermelding in topic!!

op 09 februari 2014 over Opgeletopinternet.nl in de categorie Fora

Kort samengevat: in het jaar 2013 heeft mijn inmiddels ex-partner gebruik gemaakt van mijn persoonsgegevens waarmee verschillende mensen gedupeerd zijn geraakt bij het aanschaffen van diverse producten via het internet(marktplaats). Bij persoonsgegevens kunt u denken aan mijn telefoonnummer, marktplaatsaccount, e-mailadres. Ik heb meerdere malen mijn kant van het verhaal uitgelegd, meerdere malen e-mails verstuurd naar verschillende moderators van deze website. Ik heb mijn ex-partner destijds zover gekregen om zich te melden op deze website, naar aanleiding hiervan werden mijn gegevens (niet alle) verwijderd op de site als tegenprestatie? Tot op heden stuur ik diverse e-mails aangezien ik er verder Niets mee te maken heb, en mijn gegevens staan nog in de topic vermeld, maar ik krijg helaas geen gehoor! Blijkbaar wordt ik ook verantwoordelijk geacht voor de handelingen van mijn ex-partner door deze moderators zoals het wellicht niet na komen van betalingsverplichtingen waar ik totaal geen controle over heb!! Mijn persoonsgegevens staan nog steeds in de topic vermeld, mijn naam wordt via google nog steeds gelinkt aan deze topic. Dit schaadt mij zowel op persoonlijk als op zakelijk vlak!!

Ik ben niet alleen gedupeerd door mijn ex-partner maar tevens ook door deze moderators. Alsof het allemaal niet erg genoeg is!!

Per direct het verwijderen van mijn naam uit betreffende topic incl. het indienen van een verzoek bij Google m.b.t. het linken van mijn naam aan deze topic. Het reageren op e-mails!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opgeletopinternet.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opgeletopinternet.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opgeletopinternet.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Opgeletopinternet.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Opgeletopinternet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Opgeletopinternet.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 14:13 geantwoord

De naam e.d. van Ishan zijn al geruime tijd geleden verwijderd uit het topic en Google is aangestuurd om de permalinks uit de zoekresultaten te verwijderen. Daarmee wordt de naam Ishan niet meer in verband gebracht met het topic als op die naam gezocht wordt in Google. Het is verder aan justitie om de rekeninghouder aan te spreken.

Alle klachten die gemeld zijn door Slachtoffer1985