Klacht: Na 2 jaar nog steeds onterecht online

op 30 januari 2015 over Opgeletopinternet.nl in de categorie Fora

In 2013 heb ik een iphone verkocht via internet echter is dit allemaal een beetje fout gelopen. Heb hem uiteindelijk wel verstuurd maar dit heeft langer geduurd als geplant. Heb bij de politie verklaring moeten afleggen ivm internetoplichting. Deze zaak is tegen mij geseponeerd omdat ik er voor heb gezorgd dat de telefoon alsnog werd verzonden en hiervan het bewijs bij de politie heb laten zien. 2 jaar later sta ik nog steeds online en beweert mevr dat zei haar telefoon of geld niet terug heeft terwijl bij de politie bekend is dat dit wel het geval is! Tevens wordt ik ook inverband gebracht met oplichtingspraktijken van mijn ex waar ik geheel los van sta!

Wanneer het topic met mijn naam / rekening nummer / email adres is verwijderd

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opgeletopinternet.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opgeletopinternet.nl over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opgeletopinternet.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Opgeletopinternet.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dendev83