Klacht: Onterecht zwartmaken van mijn onderneming

op 05 november 2012 over Opgeletopinternet.nl in de categorie Fora

Mijn bedrijf (www.arplaza.nl) heeft een drietal klachten binnen gekregen. Twee hiervan heb ik terug betaald, omdat de klanten dit wouden. De laatste heb ik alsnog geleverd. Daarna kreeg ik met een misverstand nog één klacht binnen, dit heb ik ook opgelost. Dus in feite heeft mijn bedrijf met bijna 280 klanten en 3 klachten welke zijn opgelost een schoon en betrouwbaar achtergrond. Hier ben ik natuurlijk trots op. Deze moderators van dit bedrijf maken mijn bedrijf zwart door mij zonder zowel bewijs als gedupeerden mij van alles te noemen, ik heb meerdere malen contact opgenomen maar ze schelden mij uit en negeren mijn oproep. Ze schrijven allemaal belangrijke berichten over mij en doen aan lasterij en zwartmakerij. Ik heb in geen geval iemand opgelicht en dat weten zij ook. Ieder bedrijf heeft klachten, maar het gaat erom dat deze worden opgelost. Ik twijfel dat deze worden gefinancierd door mijn concurrentie en mij zo van mijn klanten weg proberen te houden.

Een zeer hoog excuus, sluiten van het forum. Wat zelfs beter zou zijn een positieve feedback over mijn bedrijf.

Bericht van Opgeletopinternet.nl

1 jaar geleden - Deze persoon zit momenteel in bewaring. Hij heeft het met een deel van de gedupeerden opgelost en was goed bezig! Topic is inmiddels verwijderd van de site.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Opgeletopinternet.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Opgeletopinternet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Opgeletopinternet.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 11:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Arplaza.nl