Klacht: Moderators onredelijk, onderwerp verwijderd

op 29 januari 2016 over Opgeletopinternet.nl in de categorie Fora

Nadat ik ben opgelicht, heb ik mijn zaak toegevoegd in een onderwerp met zaken van anderen. Toen er volgens mij geen schot in de zaak zat lieten moderators steeds weten dat dat wel zo was. Er werd gesteld dat de politie er achter de schermen aan werkte en dat de rekening van de opl*chter was opgeheven, zonder enige onderbouwing! Toen ik dit aan de kaak stelde en meende dat de zaak geseponeerd was, werd ik uitgejouwd. Vervolgens is het onderwerp verwijderd. Schandelijk.

Als het onderwerp weer online komt, de moderators excuses aanbieden voor hun loze beloftes en wangedrag en de website ervoor zorgt dat dit in de toekomst niet weer kan gebeuren.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opgeletopinternet.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Opgeletopinternet.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Opgeletopinternet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Opgeletopinternet.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 14:30 geantwoord

Het topic is gearchiveerd omdat de officier van justitie de zaak geseponeerd heeft en geen van de gedupeerden een artikel 12 procedure is gestart. Ons beleid is dat bij een veroordeling, seponering, faillissement of oplossing het topic wordt verwijderd. Dat is in dit geval conform ons beleid gebeurd. Wij betreuren het dat de officier van justitie deze beslissing heeft genomen en de gedupeerden in de kou heeft laten staan, maar daar hebben wij geen invloed op. Het topic zal niet meer online komen. Gelukkig zijn er wel veel andere zaken die wel voor de rechter komen.

Bericht van Opgeletopinternet.nl

5 maanden geleden - Dan verschillen wij hierover van mening. U gelooft de moderators niet. Er was geen sprake van uitjouwen maar van weerwoord. Uw vooringenomenheid dat justitie nooit wat doet hebben wij tegengesproken. Uw emailadres zegt hier al genoeg over. Wij laten het verder aan klacht.nl om te beoordelen wat zij met deze klacht doen. U heeft niets gekocht of betaald. Vrijwilligers staan via een publiek forum gedupeerden bij om hen de weg te wijzen en andere gedupeerden te voorkomen.

Heeft op 20 september 2016 om 12:32 geantwoord

Zie mijn reactie van 27 juni.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaak1984