Klacht: Onterecht

op 04 juni 2015 over Opgeletopinternet.nl in de categorie Fora

naar aanleiding van een valse beschuldiging van oplichting hebben wij een website in het leven geroepen genaamd ” onterechtopopgelet ”
wij hopen hiermee meerdere gedupeerden op te sporen en het probleem in kaart te brengen. onze gegevens staan online te grabbel voor iedereen en onze naam word zwart gemaakt.
wij hebben niemand opgelicht of om de tuin geleid. wij werden uitgelokt tot verzenden van onze persoonlijke gegevens en werden daarna direct op de site gelanceerd omdat ons tweedehands product te goedkoop zou zijn.

zodra onze gegevens worden verwijderd en de moderators en leden van deze site andere mensen niet meet bedreigen en pesten via het internet feiten zijn feiten en meningen blijven meningen deze mogen niet worden verward met elkaar. tevens is het onverantwoordelijk om mensen hun persoonlijke gegevens zonder daadwerkelijke bewijzen van oplichting online bekend te maken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opgeletopinternet.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Opgeletopinternet.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Opgeletopinternet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Opgeletopinternet.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 14:04 geantwoord

Aangezien dit een algemene klacht is zonder verwijzing naar specifieke topics kunnen wij niet inhoudelijk reageren. De website ontrechtopopgelet bestaat niet (meer). Wij houden ons wat publicatie van gegevens aan de wettelijke eisen. De koper ontvangt altijd een verzoek om reactie mocht er geen oplossing komen dan wel geen reactie, dan pas worden gegevens gepubliceerd.

Alle klachten die gemeld zijn door onterechtopopgelet