Klacht: Zomervakantie Albir

op 06 augustus 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Goedenavond,

Eigenlijk is deze email geen officiele klacht maar wil toch graag ongenoegen over TUI laten weten.
Wij vlogen zaterdag 22 juli vanaf Rotterdam/ Den Haag naar Alicante.
Wij landen hier om ong. 9.30 uur en het heeft ruim 2 uur geduurd voordat de transfer ons bracht naar hotel Kaktus in Albir.
Dit vind ik een buitensporige tijd. Er moest extreem lang gewacht worden op passagiers van andere vluchten vanuit UK.
Heel vervelend om zo de vakantie te moeten beginnen.

Op de luchthaven was verteld dat er reisleiding van TUI op zondagmiddag om 18.15 uur in het hotel zou zijn.
Rond 18.00 uur kwamen wij die middag in de lobby en Olivier (reisleiding TUI omgeving Benidorm) meldde dat dit 17.45 uur is en was erg gehaast. Vreemd want na een heel snel praatje zat hij een kwartier daarna nog uitgebreid te bellen dus zo’n haast had hij blijkbaar toch niet.

Via TUI een jeep safari geboekt voor vrijdag 28 juli (kosten € 177,00 totaal). Hierbij aangegeven dat ik niet zelf wil rijden.
Donderdag 27 juli belt Olivier naar de hotelkamer waar op dat moment alleen mijn dochter was en dat we wel zelf moeten rijden.
Hierbij contact gezocht met de desk in NL / BE van TUI met verzoek of Olivier terug wil bellen hierover om tot een oplossing te komen omdat ik bij het boeken dit expliciet heb aangegeven. Olivier belt niet terug en anderhalf uur later nog een keer met de desk in NL / BE gezocht met wederom zelfde verzoek. Olivier heeft nooit teruggebeld.
Hierop besloten om de excursie maar te laten gaan (ondanks dat je je klacht moet melden bij reisleiding terplekke, waar wat doe je als die gewoon niet terug bellen…?) en de strijd met jullie in NL aan te gaan.
de dag van de excursie worden we vroeg door Local Tours in Benidorm gebeld dat we niet bij opstappunt stonden en dat er iemand onderweg is om ons te halen. Situatie van TUI en Olivier uitgelegd en uiteindelijk zijn we na veel gehaast meegegaan. En er was wel degelijk een chauffeur beschikbaar bij Local Tours. Alle lof dus voor Local Tours.

Vrijdag na de jeefsafari waren velen verrast dat er geen vervoer naar huis was geregeld. Ook hier had Olivier steken laten vallen en gewoon niets gezegd. Vanuit Local Tours begreep ik dat zij ook absoluut niet over Olivier te spreken zijn.

Voor ons geen TUI meer….slecht vervoer qua timing, als je ze wil spreken bellen ze toch niet terug en je wordt ook nog verkeerd / niet compleet voorgelicht.

Gewoon geen TUI meer boeken....

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid0805