Klacht: Zomaar geld afgeschreven van mijn rekening.

op 29 januari 2014 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 januari 2014 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear sir/madam,

Thank you for contacting Adyen Support.

Adyen is a Payment Service Provider and handles payments for online merchants via credit card, bank transfer, and other payment methods. Adyen only offers the technical system for handling these payments. For any questions related to an individual payment or the status of your order you will have to contact the shop where the order was placed.

http://www.adyen.com/info-for-shoppers/

With the information given I'm not able to give you any more information about the payment, but the shops name will be printed on your bank statement as well as Adyen.

Kind Regards,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door a-nke4