Klacht: zomaar abonnementkosten op rekening! al 3 keer gebokkeerd en afgezegd maar ze blijven kosten berekenen!

op 22 september 2016 over Future Target BV in de categorie SMS Diensten

Beste heer mevrouw,
Ik ben heel maar dan ook heel erg boos! Op 10 augustus heb ik een abonnement (waar ik overigens nooit voor aangemeld heb!) direct afgezegd.
Via payinfo heb ik jullie geblokkeerd en abonnement afgezegd.
Ik heb jullie zelfs gebeld! En er werd gezegd prima het is nu allemaal afgezegd! Nu kwam ik erachter dat er op 25 augustus WEER abonnement kosten zijn afgeschreven! Wederom gebeld en de man aan de telefoon zei ook tegen mij dat hij idd kon zien dat ik het afgezegd had op 10 aug en dat het een fout was dat er weer abonnement kosten waren afgeschreven en ik zou een terug koppeling krijgen over hoe ik mij teveel betaalde geld terug zou krijgen! Niks ontvangen! Nu op 22 september halen jullie er WEER zomaar kosten af.

Als ik al mijn teveel betaalde geld weer terug heb!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Future Target BV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Future Target BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door susannewilcke