Klacht: Zolang je klant bent is het allemaal prima, daarna wordt de telefoon erop gegooid.

op 09 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn dochter is jaren lang tevreden klant geweest bij Vodafone. Vorig jaar oktober is ze op haar zelf gaan wonen en is gaan kijken hoe ze kon bezuinigen want alleen wonen kost nu eenmaal meer geld dan dat je thuis blijft wonen. Ze had een ziggo abonnement genomen voor de TV en wilde dit graag combineren met het GSM-abonnement van Ziggo. Ze zou dan nog steeds via het netwerk van Vodafone bellen maar dit was kostenbesparend. Alles ging goed en de portering naar Ziggo ging snel. Alles goed zou je zeggen maar niets was minder waar, toen begon de ellende pas. Naar een maand kreeg mijn dochter een rekening van 270,00 euro als boete omdat het lopende contract opzegt was. Mijn dochter is direct gaan bellen met Ziggo en die gaf aan alle medewerking te zullen geven om een spoedportering in gang te zetten. Mijn dochter heeft toen Vodafone gebeld met de melding dat zij verbaast was dat de portering goedgekeurd was zonder dat zij de keuze had gekregen om haar abonnement door te zetten zonder boete. Ik werk op mijn eigen werk vaak met porteringen en dan wordt de portering gewoon geweigerd als het huidige contract nog door loopt. Ze werd echt onbeschoft te woord gestaan ( GSM stond op speaker ) .. er werd haar verteld dat zij geen klant meer was en dat zij zelf weg wilde. En daarna werd de verbinding gewoon weg verbroken. Weer naar Ziggo gebeld en die gaven al aan dat ze moest blijven proberen omdat het er maar net aan lag wie je bij Vodafone aan de lijn zou krijgen… Dit op zich is al vreemd natuurlijk. In Oss naar de Vodafone winkel geweest en daar gaf de medewerker ook aan dat dit een schandalige zaak was. Daar is het hele verhaal opgenomen in het dossier en heeft mijn dochter weer naar Vodafone gebeld ( in de winkel konden ze het dossier niet doorzetten ), De persoon die ze toen aan de lijn kreeg snapte het verhaal en beloofde de spoedportering in gang te zetten…. helaas er kwam weer een aanmaning binnen.. Nog een keer gebeld. Nu bleek er nog een bedrag van 38,00 euro open te staan van een overschrijding en dat moest eerst betaald worden voordat Vodafone de spoedportering in orde zou maken. Mijn dochter heeft dit bedrag toen direct overgemaakt en weer gewacht… Nu 6 maanden verder weer een aanmaning en het verhaal begint weer van begin af aan. Mijn dochter heeft alle mails ( ook de toezegging van de spoedportering ) weer eens gemaild en die worden gewoon weg niet gelezen ( zijn er ook best wel veel geworden ). Ook als mijn dochter een samenvatting had gemaakt van al die mails werd er gewoon gezegd dat ze wel gewoon terug kon naar Vodafone maar dat de boete bleef staan. Om gek van te worden. Als je een klacht indient wordt er ook gewoon weg niet op gereageerd. Wel krijgt ze nu aanbiedingen als Ziggo klant om met korting via Vodafone te gaan bellen šŸ™ .. om gek van te worden. Ze is nu ten einde raad ze loopt echt tegen een muur aan…

Mijn dochter zou tevreden als de boete zou komen te vervallen en is bereid ( zoals ze dat in december 2016 al aangegeven had ) om gewoon weer een abonnement af te sluiten bij Vodafone, als is de liefde wel erg bekoeld.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LanaSalimans