Klacht: zogezegd niet ingeleverde boeken

op 15 september 2017 over Iddink in de categorie Boeken

eind juni heb ik van mijn 2 kinderen de boeken zelf in een zak gestoken en op school afgeleverd zoals gevraagd. Begin augustus ontvang ik voor elk kind een factuur van niet ingeleverde boeken. ik reageer daarop via hun link en login, dat ik wel degelijk zeker ben dat alles binnen is. Voor 1 factuur ontvang ik een creditnota, voor het andere krijg ik een mail dat ik begin van het schooljaar moet melden dat een boek beschadigd is. Ik heb totaal geen weet van een beschadigd boek, op de mail kan je niet reageren en via de link is alles geblokkeerd met de melding ‘klacht in behandeling’ Gisteren ontving ik een herinnering voor dat ‘beschadigd’ boek. Nu heb ik iemand aan de lijn gekregen en die vertelde me dat hij niets kon doen, dat ik de procedure van bezwaar via de link moet volgend. Daar ik die niet vond, bel ik terug en dan krijg ik de melding dat aan mijn dochter gemeld is dat het boek beschadigd was. Dat bleek niet te kloppen, dan melden ze dat ze dit bij hen gemerkt hebben. Als ik dan wil weten wat die beschadiging wel mag zijn, kunnen ze dit niet meer aantonen. Als ik vraag naar de bezwaarprocedure, blijkt dat ik alleen een mail kan sturen. Maar een mailadres hebben ze niet, het moet via de link, maar daar is ‘de klacht in behandeling’ en kan niet meer reageren. Als ik vraag wat voor optie er dan nog is, vertellen ze dat ze niets kunnen doen, dat ik het factuur moet betalen of het anders naar een incassobureau gaat.

ik heb het factuur betaald om verdere kosten te vermijden, maar ik had graag een creditnota ontvangen en het bedrag terug gestort zien.

ik weet echt wel dat ik 4 degelijke boeken heb terug geleverd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De Wit Ann