Klacht: Zogenaamde Peter. B. die mijn klacht heeft gekopieert of gestolen!!

op 09 augustus 2020 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Hoe kan dit?
IK heb die klacht zelf geschreven en bij jullie geplaatst, vandaag weer opnieuw want ik dacht dat hij niet goed was door gekomen…
Maar tot mijn verbazing zie ik onder mijn klacht mijn Eigen geschreven klacht staan met gewoon precies de tekst gekopieerd en geplakt onder de gebruikersnaam: “Peter B.”
Nou, ik ben géén Peter B. mijn naam is totaal anders en mijn gebruikersnaam bij klacht.nl is; TrouweBeller.
Graag wil ik dat dit wel wordt uitgezocht want het slaat helemaal nergens op!!
Jullie kunnen mij contacten op:
06-15681643
Hoe kan dit?

Ik wil dat die Peter B verwijderd wordt of in ieder geval dat zijn naam onder MIJN klacht weggehaald wordt!
Is hij soms een hacker ofzo die op zo’n trieste manier aan zijn centjes/kicks wil komen?! Wat een mafkees zeg....

Groet,

TrouweBeller.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 10 augustus 2020 om 11:51 geantwoord

Goedemorgen heer Zandvliet Diaz,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas is dit probleem veroorzaakt door een storing in ons systeem die wij momenteel ondervinden. Wij bieden hiervoor dan ook graag onze welgemeende excuses aan u aan en hebben uiteraard gelijk uw klacht weggehaald onder de andere gebruiker.

Uw klacht is dus niet gekopieerd door een andere gebruiker maar vanwege een storing in ons systeem onder een ander account terecht gekomen.

Mocht u verder nog vragen voor ons hebben, stuurt u ons dan aub een bericht op [email protected]

Michael - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door TrouweBeller