Klacht: Zoekraken van pakket

op 13 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds meerdere malen is ups een pakket wat naar mij verzonden werd kwijt geraakt.
Telkens moet ik zelf de verzender bellen. Vervolgens gebeurd er helemaal niets. Pas na een week of vier is terug betalen mogelijk, want dan is \”het onderzoek\” pas afgerond. Zelfs een pakket van 2 meter lang weten ze zoek te maken!
Als ik nu bij een webshop zie staan dat ze ups gebruiken, bestel ik daar niets.
Je kunt inderdaad, zoals ik veel lees, maar slecht contact krijgen met ups. Alleen een computer krijg je aan de telefoon.
Tip voor anderen; Zeg gewoon niets, dan krijg je na 3 pogingen wel iemand aan de lijn.

Gewenste Oplossing:

Ups dient zelf de verantwoording te nemen en een oplossing te geven. Als iets zoekgeraakt is, is het ook echt zoek. Nog nooit is het pakket daarna weer gevonden. Ups zou dus ZELF met de verzender contact moeten opnemen en sneller het pakket vergoeden aan de verzender zodat deze de klant verder kan helpen. Dat hoeft echt niet 4 weken te duren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door reheis