Klacht: Zoekraken van pakket

op 13 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Reeds meerdere malen is ups een pakket wat naar mij verzonden werd kwijt geraakt.
Telkens moet ik zelf de verzender bellen. Vervolgens gebeurd er helemaal niets. Pas na een week of vier is terug betalen mogelijk, want dan is \”het onderzoek\” pas afgerond. Zelfs een pakket van 2 meter lang weten ze zoek te maken!
Als ik nu bij een webshop zie staan dat ze ups gebruiken, bestel ik daar niets.
Je kunt inderdaad, zoals ik veel lees, maar slecht contact krijgen met ups. Alleen een computer krijg je aan de telefoon.
Tip voor anderen; Zeg gewoon niets, dan krijg je na 3 pogingen wel iemand aan de lijn.

Ups dient zelf de verantwoording te nemen en een oplossing te geven. Als iets zoekgeraakt is, is het ook echt zoek. Nog nooit is het pakket daarna weer gevonden. Ups zou dus ZELF met de verzender contact moeten opnemen en sneller het pakket vergoeden aan de verzender zodat deze de klant verder kan helpen. Dat hoeft echt niet 4 weken te duren.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reheis