Klacht: zoekgeraakte koffer

op 19 september 2017 over Solmar Tours in de categorie Online Reisbureaus

Op 17 september naar huis gebracht door bus nr. 10. Afstapplaatsen Amersfoort, Harderwijk, Zwolle, Meppel, Hoogeveen, Assen en Groningen.
In Hoogeveen is mijn koffer blijven staan. Dhr. v.d. Veen (uitgestapt in Hoogeveen) heeft mijn man gebeld dat de koffer in Hoogeveen stond.Wij direct naar Hoogeveen gereden, maar geen koffer en het station was gesloten. We hebben toen tel. contact opgenomen met dhr. v.d. Veen. Deze vertelde ons dat de koffer helemaal alleen op het perron stond waarop hij besloot om de koffer mee naar huis te nemen. Vandaag de koffer opgehaald uit Emmen.
Omdat Solmar tours tijdens het vervoer verantwoordelijk is voor mijn koffer vraag ik een schadevergoeding voor gemaakte kosten.

Een schadevergoeding van 100 euro voor reiskosten (1 x Hoogeveen en 1 x Emmen) en voor dhr. v.d. Veen 25 euro voor zijn goodwill.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Solmar Tours over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht H.C.H.

8 maanden geleden - Voor de goede orde in Hoogeveen is de koffer uitgeladen, maar had als bestemming Assen. Waarom de koffer dan ook in Hoogeveen is blijven staan is voor mij een raadsel.

Alle klachten die gemeld zijn door H.C.H.