Klacht: Zoekgeraakt of achterovergedrukt bij UPS Heerenveen

op 15 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van af 30 juni 2016 ben ik in afwachting van de bezorging door UPS van een pakket ter waarde van 600 euro
T T code 1ZFF9T00YZ90030012
bij info via de email aan ups gevraag om opheldering 600 betaald en de verzender heeft zijn geld ontvangen en UPS zegt dat er alleen een klacht kan worden indient door de verzender dus als deze niets doet staan wij met lege handen
als ik nu een bericht stuur aan UPS dan word er niet eens meer op gereageerd
zal iedereen in het vervolg aftraden in het vervolg via UPS iets te versturen of laten versturen een Waardeloze organisatie die nog niet eens de moeite neemt om de mensen antwoorden op hun vragen
BAH

Gewenste Oplossing:

600 euro retour of de geleverde goederen alsnog leveren
of in ieder geval antwoord op mijn vraag

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door pieter 0591