Klacht: Zoekgeraakt of achterovergedrukt bij UPS Heerenveen

op 15 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Van af 30 juni 2016 ben ik in afwachting van de bezorging door UPS van een pakket ter waarde van 600 euro
T T code 1ZFF9T00YZ90030012
bij info via de email aan ups gevraag om opheldering 600 betaald en de verzender heeft zijn geld ontvangen en UPS zegt dat er alleen een klacht kan worden indient door de verzender dus als deze niets doet staan wij met lege handen
als ik nu een bericht stuur aan UPS dan word er niet eens meer op gereageerd
zal iedereen in het vervolg aftraden in het vervolg via UPS iets te versturen of laten versturen een Waardeloze organisatie die nog niet eens de moeite neemt om de mensen antwoorden op hun vragen
BAH

600 euro retour of de geleverde goederen alsnog leveren
of in ieder geval antwoord op mijn vraag

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS