Klacht: zilveren kruis met vlanderijn vragen u een tweede keer hetzelfde bedrag te betalen.

Anarchijka op 08 juli 2023 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

medische kosten (ongeveer 1000€) zijn naar flanderin gestuurd. ze brachten me meer dan 1700 € in rekening van mijn salaris. Ik ontving een brief dat de schuld was betaald en de volgende maand ontving ik een brief van flanderijn (met een nieuwe andere dossirenumer) over vervroegde afdwinging met dezelfde bedragen als voorheen BETAALD!!! Ik schreef tientallen e-mails naar zilver en flanderijn met bewijzen, foto’s, ik beschreef alles, ik stuurde solaris en niets … na een jaar kreeg ik eindelijk een vereenvoudigd document van zilver welke bedragen aan hen waren betaald en slechts twee bedragen komen overeen mijn solaris. de rest wordt niet door flanderijn betaald maar van mijn salaris afgehouden. FLANDERIJN VERZAMELD GELD VAN MIJN BETALING WAARDOOR MIJ 636€ TOT LEVEN HEEFT (IK HEB 2 KINDEREN IN EEN ANDER LAND WAAR IK MAANDELIJKS 500€ STUUR) DUS HEB IK 136€ TOT LEVEN. hierdoor heb ik me nog meer in de schulden gestoken met het mixen, en hoe dan ook, want ik moet leven en ik ben nog steeds ziek!!!!Ik heb 1800€ achterstallig bij ZILVER KRUIS, kom op, er mag niets zijn en ik kan hun verzekering niet eens wijzigen of beëindigen. Ik wilde een lening afsluiten en alle achterstallige betalingen (voor de tweede keer) van mijn ZILVER KRUIS rekening afbetalen via hun website maar dat lukt niet!!!!! ze sturen me flanderijn!!!hoe kan ik ze vertrouwen aangezien ik het al via hun deel heb terugbetaald.ze namen het geld aan maar stuurden het niet naar het zilveren kruis. Ik vecht al bijna 2 jaar en kan niets doen. De schulden lopen op en ik wil er niets mee te maken hebben. hoe moet ik van verzekeraar veranderen als ik ze tijdens deze achterstand niet kan opgeven… ik heb schulden en ik kan het niet aan. het is hun schuld dat ik huur betaal over alle verplichtingen (water, gas, elektriciteit, internet, enz.) omdat ze me 136 € hebben nagelaten voor 5 maanden!!!! /- Ik zou een half jaar van 2200€ moeten rondkomen!!!!!!!! de huur voor het appartement alleen al voor 6 maanden is 3200!!!!!

Ik wil hun verzekering opgeven en ze eindelijk tot het feit laten komen dat mijn verplichting is terugbetaald!!!!! Ik heb financiële problemen vanwege hun rommel in de kranten. het is hun schuld dat ik rente betaal over alle verplichtingen (water, gas, elektriciteit, internet, enz.) omdat ze me 136 € hebben nagelaten voor 5 maanden!!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Anarchijka

7 maanden geleden - Ik ben niet de enige met dit probleem

Alle klachten die gemeld zijn door Anarchijka