Klacht: Ziggo, we doen maar wat

op 10 november 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat in huis niet overal WiFi is te ontvangen zegt (Anouska van Ziggo) en schrijft Ziggo (Rebekah)mij per mail dat alle kosten voor het plaatsen van de Booster en het aanleggen van de bekabeling voor rekening is van Ziggo. Het staat vlg Anouska op de werkbon en in het systeem! 10 Maanden later sturen ze doodleuk alsnog een rekening van € 174,- Wat een organisatie die z’n zaakjes niet op orde heeft, verschrikkelijk! Bellen, afspraken met Ziggo het heeft vermoedelijk GEEN ZIN!
Ziggo, luister zelf eens de bandopnames af en LEES wat is afgesproken!
Zo ga je niet met klanten om, beschamend!

Gewenste Oplossing:

Excuses en een bevestiging dat mij ten onrechte de brief voor betaling is gestuurd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GeorgeHsum