Klacht: Ziggo stuurt klanten met kluitje in het riet

op 24 februari 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

1: Ziggo beschermt haar gegevens onvoldoende, zodat de e-mail adressen van haar klanten kunnen worden gehacked.
2: Ziggo lost het probleem niet op, informeert haar klanten foutief en maakt de klant de eigenaar van haar eigen probleem.
Ziggo blokkeert het e-mail account van haar klant voor uitgaande berichten omdat dit account zou zijn gehacked (1). De oplossing zou zijn dat de klant haar wachtwoorden wijzigt, maar dit lost het probleem helemaal niet op. De blokkade blijft in stand. Nu al meer dan een week laat Ziggo mij betalen voor diensten die niet worden geleverd.

Wanneer Ziggo haar problemen ZELF oplost en haar klant serieus neemt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht ZwemVis

5 maanden geleden - Eigen aanvulling:Via hun community probeert Ziggo vervolgens van alles uit. Of mijn e-mail adres misschien als spawned geregistreerd staat. Dat is niet zo, en dat had Ziggo natuurlijk al lang gecontroleerd om zich in geval daarachter te kunnen verschuilen.Of ik wel in staat ben om mijn wachtwoorden in hun systeem aan te passen. Inmiddels doe ik dat geblinddoekt.Of de klacht niet zou moeten luiden dat ik te veel spam zou ontvangen naar m'n zin. Neen, het gaat om een blokkade die door Ziggo in het leven is geroepen.Of ik niet ben aangelopen tegen de gebruikslimieten. Neen, Ziggo laat mij betalen voor onbeperkt gebruik. Bovendien zou Ziggo mij van het bereiken van een dergelijke limiet op de hoogte hebben gesteld.Intussen blijft het probleem bestaan, wordt er niet zichtbaar aan een oplossing gewerkt, en wordt de periode waarover ik betaalde diensten niet kan gebruiken steeds langer.

Reactie van de melder van de klacht ZwemVis

5 maanden geleden - Eigen aanvulling:Uiteindelijk en bij toeval iemand gesproken bij Ziggo Support die wél weet waarover hij praat en die tevens een concrete aanwijzing gaf voor de oplossingsrichting. Probleem gevonden en verholpen. Na meer dan een week. Terugkijkend kan het zó veel klantvriendelijker (zucht).

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZwemVis