Klacht: Ziggo nieuwsgroepen stopt per 1 april 2020

op 23 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwsgroepen stopt per 1 april 2020. Aan Nieuwsgroepen komt een einde. De dienst wordt bij Ziggo nauwelijks meer gebruikt.
en al die mensen die het wel gebruiken krijgen er niets voor terug
en wel elk jaar meer betalen.
Graag wil ik hier een oplossing voor.

dat de nieuwsgroepen blijven of een korting op mijn abonnement

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht richard knoppien

1 week geleden - dit is de reactie van ZiggoNieuwsgroepen stopt per 1 april 2020. Aan Nieuwsgroepen komt een einde. Dit is belachelijk dat je er niets voor terug krijgt , zeker niet als bestaande klant. Ik ben destijds speciaal bij ziggo gekomen voor de nieuwsgroepen omdat ik dan geen payserver hoefde nemen van 5 euro per maand maar dit word je nu gewoon afgepakt. graag hierop uw reactie.Goedemiddag! Als je er veel gebruik van maakt dan is het inderdaad balen dat we er mee stoppen. We hebben dit gedaan omdat er bijna niemand meer gebruik van maakte. Via onze community lees je meer hier over https:community.ziggo.nlabonnement-mijn-ziggo-153nieuwsgroepen-en-webspace-stoppen-per-1-april-2020-52606dit heb ik al lang gelezen natuurlijk maar dit is niet de vraag op mijn antwoord het komt er op neer dat mij dit als bestaande klant 5 euro per maand gaat kosten.Ja dat is dan inderdaad waar.. Maar ik heb daar geen passende oplossing voor. Het was een gratis dienst die wij boden en daar stoppen we mee.dus het was leuk bij ziggo maar zoek nu maar wat anders dat is het antwoord van ziggo begrijp ik.Ja, zwart wit bekeken wel inderdaad.nou dan weet ik wat mij te doen staat. opstappen met drie telefoons en intenet en tv.Das jammer.. Maar als je vind dat te moeten doen kan ik dat helaas niet tegenhouden..voor 108,95 per maand kan ik denk ik wel wat anders vinden wand die hoge snelheid ben je dan ook niet meer nodig lijkt mij.Dat denk ik ook wel. Ik heb je gegevens er nog niet bij maar ik denk dat je voor die € 108.95 meer krijgt dan alleen internet. En ik denk heel eerlijk dat de meeste providers elkaar niet veel ontlopen.lijkt me duidelijk , jammer dat ziggo zo met hun klanten omgaat zeker omdat je al zo lang klant bent. bedankt voor je antwoord en een fijne dag nog verder.Graag gedaan! Jij ook bedankt en ik hoop dat je ook meeneemt dat je er al die jaren wel gratis gebruik van hebt mogen maken. Een mooi weekend verder!.tja daar is mijn mening anders over. ik ben bij ziggo gekomen speciaal voor de neiuwsgroepen.Helaas werd toen de verbinding verbroken.

Alle klachten die gemeld zijn door richard knoppien