Klacht: Ziggo brengt alvast voorschotten in rekening.

op 10 december 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb gevraagd naar die hoge kosten van ziggo wat blijkt een regeling is alleen mogelijk want ziggo gaat uit dat we weer veel bellen mooi niet meer ik neem me mobiel met kaart wel wordt naderhand verrekend ja dat kennen we wel.
Ik vind 170 euro per maand een half jaar lang erg veel geld om te betalen aan ziggo.
Ik ben het hier ook niet mee eens graag 170 euro ziggo wordt wel rijk zo nee ik zit er pas bij en heb nu al spijt ze zijn echt duur.
Al vast kosten in rekeningen brengen die we niet eens gaan maken kan het nog gekker daar.
Kosten al vooraf gaan rekenen nog geen maand erbij en nu al 250 euro kosten te gek voor woorden en ze konden ook niet uitleggen waar dat overging.

Gewoon abonnement kosten per maand met de regeling ivm zulke idioten bedragen kan dit niet stappen we gewoon op als klant dan graag het adres waar de apparatuur heen retour mag.
Ik ga dat echt niet betalen per maand 170 euro per maand en dan nog eens voor kosten die we niet eens gaan maken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Janalovesskary

3 jaren geleden - Beste ZiggoHet is mij wel duidelijk voor januari ben ik weg bij jullie laat dit een wijze les zijn voor andere mensen die klantenservice is bar slecht te bereiken ziggo is ook nog duur en geven van geen antwoord thuis nee voor het eind van het jaar ben ik daar als klant weg graag adres waar je spullen heen mogen ziggo. Op google is te lezen dat er al duizenden klanten zijn vertrokken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janalovesskary