Klacht: zgn. korting en dan naderhand wel in rekening brengen

op 12 augustus 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ziggo brengt mij nu een rekening van 142,54
ziggo zegt dat er nog oude rekeningen open stonden
er zou voor juni 70,49 moeten worden betaald en ik heb betaald 23,49 en dat kwam omdat er bovenaan de web site, bij er staat nog een bedrag open stond dat ik maar 23,49 hoefte te betalen, vond dat al vreemd, dus ik heb via chat contact opgenomen of dat wel klopte en die medewerkster zei: wat bovenaande website staat bij openstaand saldo 23,49 dat hoeft allleen betaald te worden en niet wat in de factuur en in de e-mail, de medewerkster zei dat dat nog een verrekening was, dus ik betaal 23,49
zelfde geld voor juli , in de factuur en e-mail staat 73,04 en bovenaan de website stond 64,44 dus dat heb ik betaald
en nu komen ziggo ineens dat ik dat resterende bedrag van 55,60 ineens wel moet betalen
teneerste er staat gewoon op de website dat de nota’s betaald en anders gaan ziggo toch brieven en e-mails sturen dat de rekening niet geheel betaald is, ik ga toch ook niet zomaar een x bedrag betalen? ik had gewoon het volledige abonnements geld betaald en evt. extra kosten, maar als ziggo anders aangeven, dan betaal je dat en moeten ziggo niet ineens komen met dat je de rest moet betalen
ook hievoor heb ik via de chat contact opgenomen, de medewerker zei alleen maar dat ik moest betalen en luisterde totaal niet
ik wou een betalingsregeling gaan treffen en de medewerker zei, dat ik 3 mnd lang 142,54 moete betalen, maar dan betaal je natuurlijk veel meer, dus dat heb ik niet gedaan
ik stel voor omdat ziggo dit veroorzaakt hebben , dat die 55,60 wordt kwijtgescholden
ik betaal altijd netjes en nu gaan ziggo dit doen
Robert Barbier

als Ziggo die 55,60 kwijtscheld, aangezien Ziggo dit veroorzaakt heeft

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rjb1805