Klacht: wifi nieuwabbonement niet in kunnen loggen mijn ziggo

op 12 juni 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goeden dag heb gesproken over slechte wifi ondanks nieuw abbonnement.
kon niet eerder reageren ivm vakantie.8wk….
zou monteur moeten komen maar we kunnen alleen na 15.00 uur kon niet zei uw collega ivm werk slechtezaak zolang al klant.het laatste zijn ze wel mee bezig…
2 de keer van de week slecht geholpen
gevraagd geef manager kon niet
zeer slecht

Gewenste Oplossing:

dat het word opgelost na 15.00 uur zonder kosten
trouwens wereld reclame van jullie klopt niks van
gr g.looijen klantnr 4452205

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.looijen