Klacht: Verwarring facturen

op 04 januari 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo trok in één maand twee termijnbedragen af van mijn rekening per automatische incasso. Maar omdat ik een uitkering heb kan ik dat niet in één keer missen. Hier ging het fout. De monteur kon het kastje voor de tweede televisie niet instellen en heeft dit tweede kastje weer meegenomen. De rekening is hierop niet aangepast. Vanaf toen werd het termijnbedrag steeds anders; steeds een ander bedrag. Waardoor dus grote verwarring ontstond. Nadat er een betalingsregeling was getroffen met Ziggo, zou ik een bevestiging per papieren post krijgen. Dit heb ik nooit gekregen. En Ziggo wist ineens niks meer af van een betalingsregeling. Dit gebeurde tot twee keer toe. De laatste keer, echter, wisten ze ook niets van een betalingsregeling af, maar sloten op mijn huistelefoon wel mijn bereik naar 0900 nummers af. Hoezo wisten ze het niet? Eind december heb ik zelf een betalingsregeling gemaakt en dat hun per mail toegestuurd, maar hier heb ik geen enkele reactie op gehad. Ik kreeg begin deze week, 3 januari, een telefoontje van Ziggo met de mededeling dat ik geblokkeerd zou gaan worden. Ik heb eind december het normale termijnbedrag betaald en wat er op mijn overeenkomst stond.

Ik wil duidelijkheid in mijn rekeningen en mee-werking van Ziggo. Ik ben namelijk best bereid alles te betalen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DeVries53