Klacht: Verplaatsing kast

tedeje1980 op 17 mei 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mijn voortuin staat een kast van Ziggo. Omdat ik vorig jaar bezig was met de tuin in oktober verzoek aan Ziggo gedaan of kast verplaatst kon worden. Ziggo ging uiteraard akkoord aangezien de kast op mijn grond staat.
Na 7 maanden bellen en mailen met smoesjes over gemeente en bedrijf dat het uit moet voeren kreeg ik vorige week telefoon dat de kast vandaag verplaatst zou worden. Raad eens…… het bedrijf heb ik gebeld omdat ik het niet vertrouwde aangezien ze er nog niet zijn en ze hebben geen opdracht voor vandaag.
Hoe krijg ik in hemelsnaam kast van Ziggo van míjn erf af???

Gewenste Oplossing:

Als Ziggo zijn woord nakomt vandaag.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door