Klacht: Verhuizing geen TV

op 11 mei 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verhuizing van Amstelveen naar Volendam. Zou een makkelijke omzetting moeten zijn maar Ziggo heeft ons abonnement in Aveen door laten lopen en ons als nieuwe klant opgevoerd met een verkeerd pakket. Niets werkt en dit al vanaf 18 april !!! Komen niet met oplossingen sturen geen monteur met spoed komen alleen aan met excuus en wij gaan 20 euro in mindering brengen op uw abbonnement. Heb telefonisch al meer dan 10x contact gehad, beloven beterschap maar tot op de dag van vandaag gaan we al naar ruim 3 wkn geen TV.

Gewenste Oplossing:

Als we nu eindelijk TV en internet hebben een monteur met spoed de boel komt regelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pjet