Klacht: Verhuizen bij Ziggo, geen service

op 03 januari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij gaan 17 januari verhuizen naar ons nieuwe huis. Hierover heb ik Ziggo gebeld en de verhuizing doorgegeven. Dit alles loopt gesmeerd. Maar… Als ik vraag voor een monteur op deze datum om alles aan te sluiten kan dit niet. De monteur kan pas ingepland worden op het nieuwe adres, als de adreswijziging heeft plaatsgevonden… Dit wil zeggen dat wij 17 januari verhuizen naar ons nieuwe adres en dan pas kunnen bellen om een monteur in te plannen die alles komt aansluiten. Dit kan zomaar een aantal dagen duren, weekend niet meegerekend. Dus als je niet handig bent met het aansluiten van deze apparatuur heb je vanaf datum verhuizing tot moment van arriveren monteur geen internet en televisie. Compensatie voor het zelf regelen van een monteur is er niet… Medewerkers van Ziggo vinden dit ook vreemd en maken dit regelmatig mee.

De service van dit bedrijf laat te wensen over.

Als er bij een verhuizing dezelfde service wordt geboden als dat er een nieuwe klant binnengehengeld wordt...

Alle klachten die gemeld zijn door Qwerty125485121