Klacht: van alles

op 10 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb met een medewerker mijn wensen besproken, zoals hoe kan ik tv ontvangen zonder kabel, terugkijken van programma’s. Dit kon doormiddel van kaartje volgens deze medewerker. Ik had geen bekabeling nodig. Er komt een monteur, deze bekijkt alles, zegt dat ik op deze manier geen televisie kan kijken maar dat er een kabel getrokken moet worden. Hij zet een kastje in de meterkast, hangt het niet op. kijkt moeilijk en vertrekt. Ik bel met Ziggo met de vraag hoe het kan dat ik zo verkeerd geïnformeerd ben. Deze jongeman snapt het ook niet maar hij gaat het oplossen. Hij belooft mij een monteur die kosteloos voor mij een kabel gaat trekken in een loze leiding. Deze monteur komt en doet zijn werk super. Ik ben blij en bedank hem hartelijk. Wat schets mijn verbazing, binnen een dag heb ik een rekening van 80 euro in mijn mail. Ik bel met Ziggo. en opnieuw verteld iemand mij dat ik verkeerd geïnformeerd ben en dat ik deze rekening gewoon moet betalen omdat er nergens staat dat dit is toegezegd.
Vervolgens ga ik op zoek naar hoe ik programma’s terug kan kijken. En dit lukt niet. Dus…. ik bel Ziggo. En wat denk je, ik kan geen programma’s terugkijken. Want ik heb geen mediabox. of iets dergelijks.

Ik begrijp helemaal iets van dit alles. Ik hoop dat iemand begrijpt dat ik niet tevreden ben over de gang van zaken

Ik ben tevreden als iemand mij eindelijk geeft waar ik in eerste instantie om gevraagd heb en de beloftes die gedaan zijn worden nagekomen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1958saskia