Klacht: Valse voorwendselen

op 12 maart 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Gisteren benaderd door ziggo om terug te komen, terwijl we net naar kpn zijn overgestapt. Was geen enkel probleem , ziggo zou dit allemaal regelen. Vandaag blijkt dus dat er dan een flinke afkoopsom bij kpn is, wat ik gisteren al aangaf. Na verschillende telefoontjes , waarbij ik niks kon annuleren, doorverbonden met iemand het uitgezocht heeft en het totaal niet klopte. Voel me voor de tweede keer zo ontzettend opgelicht door ziggo dat we hier nu zeker nooooooooiiiiiiittttt meer naar terug gaan. Mooie woorden en dan een hoop ellende. Dag ziggo.

Na heel veel praten heb ik uiteindelijk een mailtje gehad met de tekst dat ik afgemeld heb. Dit kon eigenlijk niet. Ik moest hem op zijn woord geloven, nou nee zeker niet bij ziggo, heb daar net iets te veel met ze mee gemaakt.
Wij gaan zeker nooit meer terug naar ziggo, ook al scheelt het qua prijs veel met kpn, klantvriendelijkheid is ook wat waard. Persoonlijk vind ik ziggo echt o,ooo klantvriendelijk, alleen als ze iets aan je kunnen verdienen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita80