Klacht: Vaak geen internet

op 15 mei 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vaak geen internet.zijn nu al 4 weken bezig.
Veel kosten gemaaakt voor contact klanten service.nieuwe box gekregen monteur geweest(dag vrij genomen)probleem niet opgelost.net 1u gechat met medewerker via wifi hotspot van kpn(doet het altijd).komt weer monteur,weer een vrije dag en de kosten:
Neem contact op met de klantenservice a €xxx pm.en bedankt he ziggo

Gewenste Oplossing:

Als bovenstaande menselijk opgelost wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dittmar32972