Klacht: Trage wifi die soms uitvalt, en slechte servies voor installatie 2e tv na verhuizing.

op 14 juni 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo gebeld over uitvallende wifi en soms trage wifi. Afspraak gemaakt voor monteur die tevens 2e tv zou aansluiten in slaapkamer na verhuizing. Na 2 uur wachten een telefoontje van monteur dat hij niet komt omdat hij geen tv aan kan sluiten, maar alleen voor storingen is. Weer gebeld, kregen toen te horen dat we te laat waren na verhuizing en aansluitkosten zelf moeten betalen.
Alsof je na een verhuizing een tv op de slaapkamer prioriteit nummer 1 vind. We waren al blij dat we alles zelf werkend konden krijgen. Zijn al 48 jaar bij dezelfde provider, eerst nog Casema. Maar ik denk dat we nu maar eens gaan kijken naar een andere. Eén die wel service verleent aan trouwe klanten, en niet alleen maar nieuwe klanten probeert binnen te halen met allerlei aanbiedingen.

Als er een monteur langs komt die alles kosteloos voor ons in orde maakt.
En er geen gezeur is omdat je dit binnen 2 maanden na de verhuizing moet doen.

Alle klachten die gemeld zijn door vivaldi