Klacht: Teveel storingen tv

op 26 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te veel storingen per maand(soms per week) er worden brieven gestuurd met onderhoud vooral in de nacht?? Dit vanuit ziggo.
Er klopt niets van, te veel storingen voor een bedrijf wat het beste is in Nederland.(volgens eigen zeggen).
Ik spreek namens mijn oude moeder van 89 die enkelt een tv heeft om een beetje sociaal mee te doen in de maatschappij.
Maar door de vele storingen is zij ten einde raad.
Ik citeer laten we over gaan naar KPN deze heeft niet zo veel storingen als ziggo. Wat een amateurs

Gewenste Oplossing:

Ik wil bij ziggo blijven als op kort termijn de tv zonder storingen blijft uitzenden.
En tevens wil ik een tegoed koming van alle ellende van het afgelopen half jaar.
Het is aan u

Met vriendelijke groet,
Mw B. Smolders-Boshart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elliot1601.