Klacht: Slechtere verbinding

op 29 december 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte verbinding al eerder aan gegeven. Boven kunnen we nog steeds niet opnemen. Niet terug kijken. Geen extra zenders. Heb 5 euro korting voor het ongemak en nu zij’n boven veel zenders weg. Kastje werkt niet altijd optimaal.
Veel storing in het beeld.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn contract willen beëindigen ben zeer ontevreden over Ziggo dit is de 2 keer dat wij Ziggo hebben maar daar heb ik heel veel spijt van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pfcoomen