Klacht: slechte website, slechte klantenservice

henribrendastoeten op 25 november 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vaker problemen als we een abonnement voor zenderpakket wil aanpassen. Recentste is vanaf 21 oktober jl.
Op 21 oktober via de website Fox Sport totaal opgezegd. Opzegtermijn was 1 maand. Daarna maar telefonisch Fox Sports Eredivisie aangemeld vanaf 21 november, omdat dit via de slechte website niet kon.
Echter op 21 november hadden we helemaal geen Fox Sports meer. Op 24 november gebeld, na 56 minuten kregen we de mededeling dat we binnen 24 uur Eredivisie zouden krijgen. Helaas was dit de 25e nog niet zo. Toen weer gebeld; blijkt dat we teveel smartcards hadden (hebben als sinds jaren 5 smartcards) en dat Eredivisie niet meer doorgevoerd mag worden. Is dus nog nooit zo geweest en is ons ook nooit medegedeeld!

Gewenste Oplossing:

Wij zeggen per direct het contract met Ziggo op en gaan over naar KPN.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door