Klacht: Slechte overstapservice

op 28 december 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

We zijn overgestapt van XS4ALL naar Ziggo mbv een overstappen ice. Gisteren werd de box van Ziggo geleverd. Na stallatie gaf de tv het signaal geen verbinding. De klantenservice gaf aan dat we te snel waren. Alles was nog niet omgezet. Vanochtend hadden we echter geen tv. Weer gebeld: het signaal is te zwak, het ligt ws aan uw eigen aansluiting. We kunnen pas voor 2 januari een monteur inplannen. Nieuwe kabels ed gekocht, maar nog steeds geen verbinding. Weer gebeld; nu bleek het probleem niet bij ons te liggen, maar was er in een wijkkast geen signaal naar het huisadres aangezet. Fout lag dus wel bij Ziggo, want dat had allang moeten gebeure, aldus medewerker Ziggo. De oplossing? Wachten op de monteur van 2 januari. Dat betekent dus dat wij 6 dagen zonder tv zitten!!!! Dat is echt teveel voor een fout die bij Ziggo ligt.

Wij zijn tevreden wanneer we zo snel mogelijk weer een tv aansluiting hebben, dichtbij uiterlijk morgen om 18:00 uur.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Voggie