Klacht: Slechte correctie gemaakte fout van Ziggo

op 07 maart 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

September 2017 twee Vodafone abonnementen afgenomen, met bijkomend voordeel : Ziggo-Safe-online en een gratis extra TV-pakket. Gratis TV-pakket is ondanks telefonische afspraak tot maart 2019 nog steeds in rekening gebracht. Correctie van deze fout is 3 maand creditering. Regelgeving van Ziggo, dus einde discussie. Dank U wel voor deze diefstal, ik zoek een betrouwbaardere provider.

Gewenste Oplossing:

Volledige creditering, ze kunnen nagaan wanner ik Safe-On-Line heb geiinstalleerd en wanneer het Vodafone abonnement is afgesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joop22