Klacht: Slechte afspraken klantenservice ziggo

op 06 november 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na mijn jaar abonnement ben ik een nieuwe aangegaan. De klanten service gebeld en een nieuwe abonnement uitgekozen hierbij gaf ik aan de ziggo media box te willen behouden deze dame vertelde me dat niet mogelijk was en ik een nieuwe krijg vervolgens vroeg ik of er hierbij ook een Netflix ap in zat die vertelde van wel. Nadat de box thuis is geleverd heeft een monteur de box aangesloten.
Vervolgens kwam ik erachter dat er helemaal geen apps op deze box zaten dus ik bel met de klanten service daarbij werd mij beloofd een nieuwe box op te sturen die het wel heeft. Paar dagen later nog niks gehoord weer gebeld met klanten service toen werd er mij het zelfde beloofd vervolgens na paar dagen nog geen mail en nog geen box dus weer ziggo opgebeld. Dit keer kreeg ik wel een afspraak binnen twee werk dagen komt er een monteur langs met de box die hem gelijk installeert dus nu een ander half week verder zonder een ziggo box. Monteur komt
Langs eenmaal bij mij thuis geeft hij aan dat hij niet de opdracht gekregen heb om een box mee te nemen alleen een nieuwe box te installeren dus weer de klantenservice gebeld die mij vertelde dat er morgen weer een monteur langs komt dit keer wel met een box nu afwachtend dat het nu wel gaat lukken.

Ik hoop dat dit word opgepakt en dingen wel voortaan goed worden geregeld via de klantenservice.

Tevreden met snelheid internet

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Electro taxi