Mijn Klacht:
29-12-2016 de gehele installatie dus internet en digitale televisie laten aanleggen door de monteur van ziggo
Veel extra werk vanwege complexe indeling (€ 294,..)
Vandaag werkt internet niet meer en tv signaal gaf bij diverse gebruikt opties probleem.
Via de chat met hulplijn internet opgelost maar na aanwijzingen van de helpdesk het gehele tv signaal verdwenen Dit op aanwijzingen van de helpdesk van ZIGGO!!!!!!! . De chat werd afgebroken nadat de link welke door ziggo werd geadviseerd is geopend.
Toen maar via de telefoon contact gezocht en ja hoor na 3,5 uur eindelijk iemand aan de lijn. ( diverse keren de belofte gehad dat ik snel zou worden geholpen)
Op dit moment dus wel internet maar geen tv signaal.
Een monteur organiseren om dit probleem op te lossen vandaag gaat niet lukken wordt mij verteld, ook na aandringen van mijn kant geen succes.
De monteur komt nu Let Op a.s maandag langs om te kijken of hij dit kan oplossen. Wel tegen voorrij kosten en arbeids loon
Want ja het is wel MIJN probleem en niet van ZIGGO.
Conclusie:
Ziggo wordt steeds groter en groter maar als klant mag je alleen betalen en als je problemen hebt dan ben je gewoon een nummer en is de service ver te zoeken!!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als heden avond mijn problemen welke in mijn mening veroorzaakt zijn door Ziggo worden opgelost naar tevredenheid!!
