Klacht: Slecht service, slecht internet

op 12 oktober 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe product gekregen. Na 2 keer bellen nog niet de juiste kabels. Alles weer terug gestuurd. Toen een losse modem gekregen. Monteur laten komen om de goede kabels dit keer wel te krijgen. Na 2 weken weer geen internet. Eerste keer bellen instellingen verandert maar werkte nog steeds niet. Nog eens gebeld en nu duurt het weer 2 dagen voor dat het internet het moet doen. Ben benieuwd.

Snap niet dat Vodafone samen werkt met ziggo. Vodafone zoon goed bedrijf altijd alles werkt. En ziggo alleen maar drama.

Gewenste Oplossing:

Gewoon normale degelijke producten met goed internet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alwin1986